Neem contact met ons op!

Hoe kan ik nog meer informatie krijgen over actuele onderwerpen rondom Lidl?

Naast onze Lidl-nieuwsbrief en de website kun je uiteraard ook via social media op de hoogte blijven van alles rondom Lidl. Wij zijn te vinden op Facebook, Pinterest, Youtube, LinkedIn en Twitter!

Hoe bereik ik de klantenservice van de Lidl-webshop?

Heb je een vraag? Veel voorkomende vragen met antwoorden hebben we voor je op een rijtje gezet.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!

Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:00 uur – 21:00 uur en op zaterdag en zondag tussen 10:00 en 18:00 uur:

Wanneer je belt met onze klantenservice, dan zijn hieraan geen extra belkosten verbonden.

Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven op e-mails of ingestuurde contactformulieren. Wil je direct geholpen worden, dan adviseren we je om telefonisch contact op te nemen.

Waar vind ik een Lidl filiaal bij mij in de buurt? En wat zijn de openingstijden?

Het dichtstbijzijnde Lidl-filiaal vind je heel simpel via onze ‘filiaalzoeker’.

Voer de eerste 4 cijfers van je postcode, plaatsnaam en straatnaam in en je ziet in één oogopslag al onze vestigingen in jouw omgeving. Ook zie je de openingstijden van het filiaal.

Waar kan ik mijn klacht melden?

Fijn dat je de moeite neemt je klacht te melden. We zullen er alles aan doen je klacht op te lossen!

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om de klacht uitvoerig te beschrijven; eventueel met beeldmateriaal. Dit kan middels ons contactformulier.

Wij zijn maandag t/m vrijdag ook bereikbaar tussen 8:00 uur – 21:00 uur en op zaterdag en zondag tussen 10:00 en 18:00 uur:

 Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie te geven op je klacht.

Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven op e-mails.

Wil je direct geholpen worden, dan adviseren we je om telefonisch contact op te nemen.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, kan Thuiswinkel.org optreden als klachtenbemiddelaar.

Als de klachtenbemiddeling niet helpt, kun je naar de Geschillencommissie Thuiswinkel stappen. Je dient het geschil, binnen 12 maanden na het indienen van de klacht bij Lidl, te melden bij de geschillencommissie.

Eventueel kun je jouw klacht ook indienen via het ODR-platform.