Garantie en Reparatie

Wat is de garantietermijn op artikelen die ik bestel?

Voor alle in de Lidl-webshop gekochte artikelen geldt dat de wettelijke garanties van toepassing zijn.

Is je artikel defect of functioneert het niet naar behoren? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Het artikel is defect. Hoe maak ik gebruik van de garantie?

Je bent helaas niet tevreden over een artikel dat wij je geleverd hebben. Dat is erg vervelend.

Je kunt ervan op aan dat al onze artikelen een strenge kwaliteitscontrole ondergaan, maar helaas kunnen wij fouten niet altijd voorkomen.

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen. Beschrijf de klacht uitvoerig en voeg eventueel beeldmateriaal toe. Wij nemen je klacht in behandeling en komen op korte termijn bij je terug met een passende oplossing.

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect of beschadigd wordt geleverd?

Is je artikel defect of beschadigd aangekomen? Dat is erg vervelend.

Neem graag contact met ons op, we helpen je graag verder!

Kan ik voor garantie naar het Lidl filiaal?

Nee, voor garantie kun je niet naar het filiaal.

Je vraag wordt het snelste opgelost door onze klantenservice medewerkers te benaderen. Zij zijn speciaal getraind om jouw vragen omtrent webshop-aankopen en garantie te kunnen beantwoorden.

Neem daarom contact met ons op voor vragen over garantie, we helpen je graag verder!

Ik wil een onderdeel van mijn artikel bestellen. Hoe werkt dit?

Wanneer het om navullingen of extra accessoires van het artikel gaat, kun je in ons webshop assortiment kijken of je deze kunt bestellen.

Raadpleeg voor primaire onderdelen van het artikel de handleiding, waarin de fabrikant of de service-partner staat vermeld en neem contact met hen op.

Mocht je nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar. Vul het contactformulier in of neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

 

Wat houdt de wettelijke garantie in?

Voor alle in de Lidl-webshop gekochte artikelen geldt dat de wettelijke garanties van toepassing zijn. Dit wil zeggen dat een artikel moet voldoen aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij staan er voor in dat onze artikelen voldoen aan de vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

De wettelijke garantie geldt uitsluitend indien je over een aankoopbewijs beschikt en indien je ons binnen bekwame tijd na constatering van de gebreken op de hoogte hebt gesteld conform de klantenregeling.

Garantie is uitgesloten indien de producten beschadigingen vertonen als gevolg van aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen.

De handleiding van mijn artikel ontbreekt. Wat kan ik doen?

Je kunt al onze handleidingen zelf downloaden.

Kan je de handleiding die je zoekt niet vinden? Neem contact op met ons op. We helpen je graag verder.