Mijn Lidl-account

Wat zijn de voordelen van een Lidl-account?

Een persoonlijk Lidl-account kost niets en is gemakkelijk aan te maken en te wijzigen. De voordelen op een rij:

  • Door eenmalig jouw afleveradres en persoonlijke gegevens in te vullen, bespaar je tijd bij een volgende aankoop
  • Je kunt de status van jouw bestellingen via je account volgen
  • Je kunt je bestelgeschiedenis bekijken
  • Je bent als eerste op de hoogte van nieuwe aanbiedingen, wanneer je je ook inschrijft voor de nieuwsbrief

Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens.

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel simpel! Wat moet je doen?

  1. Registreren nieuw account
  2. Vul hier je e-mailadres en een wachtwoord in
  3. Nadat het aanmelden is gelukt, ontvang je een bevestigingsmail

Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens. Voor een goede bescherming van je account adviseren wij om je wachtwoord regelmatig te wijzigen en uitsluitend eenmaal te gebruiken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Niets aan de hand. Klik op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Hierna ontvang je meteen een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Moet ik mij registreren om in de webshop van Lidl te kunnen bestellen?

Een Lidl-account is handig maar je kunt bij ons ook bestellen zonder account. Je kunt tijdens het bestelproces de optie "Ik wil als gast bestellen" selecteren en zonder account een bestelling plaatsen. We hebben alleen wel je e-mailadres nodig, zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.

Ontdek de voordelen van een Lidl-account.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Je account gegevens zijn snel en gemakkelijk te wijzigen:

  1. Mijn account
  2. Hierna kom je direct in je persoonlijke Lidl-account
  3. Vervolgens kan je jouw gegevens aanpassen

Let op: Bij reeds geplaatste bestellingen kunnen de gegevens achteraf niet meer veranderd worden. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je account gegevens zijn snel en gemakkelijk te verwijderen:

  1. Mijn account
  2. Hierna kom je direct in je persoonlijke klantaccount
  3. Voor het verwijderen van je account kies je “inloggegevens” en klik op de menuoptie “account verwijderen”

Mocht je van gedachten veranderen, dan kun je natuurlijk altijd weer een Lidl-account aanmaken! 

Welke voordelen biedt de Lidl-nieuwsbrief?

Met de gratis Lidl-nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van actuele acties en aanbiedingen.

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief. Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens.

Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens.

Hoe kan ik mij voor de Lidl-nieuwsbrief aanmelden?

Leuk dat je onze nieuwsbrief wilt ontvangen! Zo blijf je altijd op de hoogte van alle actuele acties en aanbiedingen. Wat moet je doen? Je hebt het zo geregeld:

  1. Vul je e-mailadres in
  2. Hierna ontvang je een e-mail met het verzoek om je aanmelding voor de Lidl-nieuwsbrief te bevestigen
  3. Na deze bevestiging ontvang je een welkomstbericht

Meer hoef je niet te doen; veel plezier! 

Hoe kan ik mij van de Lidl-nieuwsbrief afmelden?

Wil je je afmelden voor de Lidl-nieuwsbrief? Dat vinden we jammer, want je mist dan wel veel nieuwtjes en acties. Als je het zeker weet, dan is afmelden heel gemakkelijk:

  1. Vul je email-adres in
  2. Klik vervolgens op “afmelden”

Het is het ook mogelijk je af te melden via de genoemde link onderaan de nieuwsbrief.