Deze browser wordt niet ondersteund
Om de website correct te bekijken gebruik één van de volgende browsersLet op:Update uw browser a.u.b., als u met deze browser doorgaat, kan het zijn dat uw winkelervaring niet succesvol is!

Waar kan ik de app downloaden?

De app kan gedownload worden in de Google Play Store en de App Store. Zoek via de zoekbalk naar My Lidl World app en download de app op de gebruikelijke wijze.


Hoe kan ik de app activeren?

Je hoeft de app niet apart te activeren. Nadat je de app hebt gedownload kun je er direct mee aan de slag!



Zijn er kosten verbonden aan het gebruik en/of de aanschaf van de app?

Het gebruik en de aanschaf van de app is helemaal gratis. Goed om te weten is dat er ook geen mogelijkheid is om in de app aankopen te doen.


Wat moet ik doen als ik de app niet kan openen?

Sluit de app en probeer hem opnieuw te openen. Lukt dit niet; start dan je device opnieuw op en probeer het nogmaals. Mochten de problemen zich blijven voordoen, dan horen we het graag.


Ik heb de app verwijderd en wil hem opnieuw gebruiken.

Dat kan uiteraard. Download de App opnieuw in de Google Play Store of in de App Store.


Kan ik de app ook op een tablet gebruiken?

Ja, de app is beschikbaar op zowel mobiele telefoons als op tablets.


Zijn mijn gegevens anoniem?

Jazeker! De bescherming van jouw persoonsgegevens vinden we erg belangrijk en daarom worden er geen persoonsgebonden gegevens opgevraagd voor het gebruik van de app. Er wordt enkel gevraagd om de naam van je karakter in de app. Ook leeftijd of andere persoons gerelateerde gegevens worden niet opgevraagd.


Ik kan de app niet vinden in de App Store / Google Play Store?

Controleer of de titel juist is ingevuld. De titel is My Lidl World. Mocht je de app desondanks niet kunnen vinden, update dan de software van je device. De Android app is geoptimaliseerd voor versie 4.1.0 en hoger. Wij kunnen geen optimale ervaring garanderen voor Android telefoons en tablets met een lagere versie.

De iOS App van apple is geoptimaliseerd voor versie 9.0 en hoger. Wij kunnen ook hier geen optimale ervaring garanderen voor iPhone’s of iPad's met een lagere versie van iOS.


De App werkt niet goed en/of reageert niet?

Een aantal functionaliteiten binnen de app vereisen een goedwerkende internetverbinding. Controleer dus eerst of je netwerkverbinding correct werkt. Werkt de app nog steeds niet? Controleer dan of de software op je device de up-to-date is.


De Android app is geoptimaliseerd voor versie 4.1 en hoger. Wij kunnen geen optimale ervaring garanderen voor Android telefoons of tablets met een lagere versie.

De iOS app van Apple is geoptimaliseerd voor versie 9.0 en hoger. Wij kunnen ook hier geen optimale ervaring garanderen voor iPhone’s en iPad's met een lagere versie.