Oeps.

We konden de pagina helaas niet openen.

Je bent naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat of er is een technisch probleem opgetreden. Via het onderstaande formulier kan je ons het probleem melden.

Laat het ons weten

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Onze systeem wijst iedere klant een klantnummer toe, indien een klantaccount wordt aangemaakt of indien er een gastbestelling wordt geplaatst. Het klantnummer wordt bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling. Wanneer je in je Lidl-account bent ingelogd, dan wordt dit veld automatisch gevuld.

Waar kan ik het artikelnummer vinden?

Het artikelnummer van een product vind je op de productpagina in onze webshop onder de knop 'In winkelwagentje'. Daarnaast wordt het artikelnummer bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Elke bestelling krijgt een bestelnummer toegewezen. Het bestelnummer wordt bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling. Wanneer je zojuist een bestelling hebt geplaatst, dan wordt dit veld automatisch gevuld. Mocht je een vraag hebben over eerdere bestellingen, dan kan je het desbetreffende bestelnummer ook vinden in je Lidl-account onder "Mijn bestellingen".

Andere opties
Je kan natuurlijk steeds de informatie die je nodig hebt proberen terug te vinden via de homepage of de zoekfunctie.Mocht je toch niet vinden wat je zoekt, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.