Contactformulier

Heb je vragen? Wij helpen je graag!

Momenteel worden pakketten helaas met vertraging uitgeleverd. Raadpleeg voor de actuele status van de levering van je pakket de Track & Trace-code.

 

 


Veel gestelde vragen
Onder Service kun je de antwoorden vinden op de meest gestelde vragen.

Je adresgegevens

Waar moet een postcode aan voldoen?

Maximaal 7 tekens (inclusief spatie)
Een getal tussen 1000 en 9999
Beginnend met 4 cijfers
Eindigend op 2 letters

Je bericht(en)

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Onze systeem wijst iedere klant een klantnummer toe, indien een klantaccount wordt aangemaakt of indien er een gastbestelling wordt geplaatst. Het klantnummer wordt bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling. Wanneer je in je Lidl-account bent ingelogd, dan wordt dit veld automatisch gevuld.

Waar kan ik het artikelnummer vinden?

Het artikelnummer van een product vind je op de productpagina in onze webshop onder de knop 'In winkelwagentje'. Daarnaast wordt het artikelnummer bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling.

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Elke bestelling krijgt een bestelnummer toegewezen. Het bestelnummer wordt bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling. Wanneer je zojuist een bestelling hebt geplaatst, dan wordt dit veld automatisch gevuld. Mocht je een vraag hebben over eerdere bestellingen, dan kan je het desbetreffende bestelnummer ook vinden in je Lidl-account onder "Mijn bestellingen".

Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?

Elke bestelling krijgt een bestelnummer toegewezen. Het bestelnummer wordt bijvoorbeeld vermeld op de bestelbevestiging die je per email van ons ontvangt en op de leverbon bij je bestelling. Wanneer je zojuist een bestelling hebt geplaatst, dan wordt dit veld automatisch gevuld. Mocht je een vraag hebben over eerdere bestellingen, dan kan je het desbetreffende bestelnummer ook vinden in je Lidl-account onder "Mijn bestellingen".

Bestand toevoegen

JPG, PNG of PDF - maximaal 2 MB per bestand - Bestandsnaam maximaal 50 tekens

Foutmelding
De afbeelding die je probeert toe te voegen is te groot. Gebruik een bestand dat kleiner is dan 2 Megabyte of Bestandsnaam is te lang

Bestand verwijderen

Foutmelding
De afbeelding die je probeert toe te voegen is te groot. Gebruik een bestand dat kleiner is dan 2 Megabyte of Bestandsnaam is te lang

Bestand verwijderen

Foutmelding
De afbeelding die je probeert toe te voegen is te groot. Gebruik een bestand dat kleiner is dan 2 Megabyte of Bestandsnaam is te lang

Bestand verwijderen

Telefonisch contact klantenservice
Mocht je telefonisch contact met ons op willen nemen, wij zijn op onderstaand telefoonnummer te bereiken
020- 7095039 (Ma t/m vrij: 08:00 - 21:00 uur, Za/zo: 10:00 - 18:00 uur)

Jouw persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor het afhandelen van jouw vraag/klacht. Mocht je een vraag/klacht met betrekking tot een non-food product hebben, dan kunnen wij ter afhandeling van jouw vraag/klacht en indien nodig, jouw persoonsgegevens doorgeven aan een leverancier.